|
Інформація про результати проведення закупівліІнформація про
результати проведення процедури
запиту цінових пропозицій
1. Замовник: 1.1. Найменування: Кременчуцька
обласна станція переливання крові. 1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 05492427. 1.3. Місцезнаходження: вул.
Бутиріна, 1.4. Головний розпорядник коштів (повне
найменування та ідентифікаційний та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Головне
управління охорони здоров’я Полтавської обласної державної адміністрації,
02013107. 2. Джерело фінансування закупівлі:місцевий
бюджет. 3. Інформація про предмет закупівлі: 3.1. Найменування предмета закупівлі: код
згідно ДК 016-97 - 55.51.1 «Послуги
їдалень». 3.2. Кількість товарів, вид виконання
робіт чи надання послуг: Послуги їдалень (харчування донорів),
енергетична цінність набору продуктів харчування має становити від 2000 до 2200
ккал, а вартісне вираження 1 набору
(талона) складає 25 грн. 3.3. Місце поставки товарів, виконання
робіт чи надання послуг: Полтавська обл., м. Кременчук, вул.
Бутиріна, 8, 39600. 3.4. Строк поставки товарів чи надання
послуг: травень-грудень 2012 р. 4. Інформування про процедуру запиту
цінових пропозицій: 4.1. Адреса веб-порталу Міністерства
економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про
процедуру запиту цінових пропозицій: www.tender.me.gov.ua. 4.2. Адреса веб-сайту, на якому
замовником додатково розміщувалася інформація про процедуру запиту цінових
пропозицій: http://blood-vita.ucoz.ua/. 4.3. Дата оприлюднення і номер запиту
цінових пропозицій, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні
з питань державних закупівель: «Вісник держаних закупівель» від 23.04.2012 № 49 (651)
номер оголошення 172134. 4.4. Дата оприлюднення та номер
повідомлення про акцепт цінової пропозиції, опублікованого в державному
офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: -. 5. Результат проведення процедури запиту
цінових пропозицій: 5.1. Дата акцепту цінової пропозиції: -. 5.2. Дата укладання договору про
закупівлю: -. 5.3. Процедура запиту цінових пропозицій
відмінена або визнана такою, що не відбулася: 5.3.1. Дата прийняття рішення: «14» травня
2012 р. 5.3.2. Причини: 6. Сума, визначена у договорі про
закупівлю:-. 7. Ціна за одиницю товару (у разі
закупівлі товару) :-. 8. Інформація про переможця процедури
запиту цінових пропозицій: 8.1. Найменування/прізвище, ім’я,
по батькові: 8.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний
номер облікової картки платника податків:. 8.3. Місцезнаходження (для юридичної
особи) або місце проживання (для фізичної особи). 8.4. Номер телефону, телефаксу.
Голова комітету з конкурсних торгів __________ С.К.Каплата М.П. |
|
Copyright MyCorp © 2024 | Конструктор сайтів - uCoz |