Кременчуцька обласна станція переливання крові

Інформація про результати проведення закупівлі

Інформація

про результати проведення

процедури запиту цінових пропозицій

 

1.     Замовник:

1.1. Найменування: Кременчуцька обласна станція переливання крові.

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 05492427.

1.3. Місцезнаходження: вул. Бутиріна, 8, м. Кременчук, Полтавська обл., 39600.

1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Головне управління охорони здоров’я Полтавської обласної державної адміністрації, 02013107.

2.     Джерело фінансування закупівлі:місцевий бюджет.

3.     Інформація про предмет закупівлі:

3.1. Найменування предмета закупівлі: код згідно ДК 016-97 -  55.51.1 «Послуги їдалень».

3.2. Кількість товарів, вид виконання робіт чи надання послуг: Послуги їдалень (харчування донорів), енергетична цінність набору продуктів харчування має становити від 2000 до 2200 ккал, а вартісне  вираження 1 набору (талона) складає 25 грн.

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Бутиріна, 8, 39600.

3.4. Строк поставки товарів чи надання послуг: травень-грудень 2012 р.

4.     Інформування про процедуру запиту цінових пропозицій:

4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про процедуру запиту цінових пропозицій: www.tender.me.gov.ua.

4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про процедуру запиту цінових пропозицій: http://blood-vita.ucoz.ua/.

4.3. Дата оприлюднення і номер запиту цінових пропозицій, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: «Вісник держаних закупівель» від 23.04.2012 № 49 (651) номер оголошення 172134.

4.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт цінової пропозиції, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: -.

5.     Результат проведення процедури запиту цінових пропозицій:

5.1. Дата акцепту цінової пропозиції: -.

5.2. Дата укладання договору про закупівлю: -.

5.3. Процедура запиту цінових пропозицій відмінена або визнана такою, що не відбулася:

5.3.1. Дата прийняття рішення: «14» травня 2012 р.

5.3.2. Причини:

6. Сума, визначена у договорі про закупівлю:-.

7. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару) :-.

8. Інформація про переможця процедури запиту цінових пропозицій:

8.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові:

8.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків:.

8.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи).

8.4. Номер телефону, телефаксу.

 

 

Голова комітету з конкурсних торгів           __________                          С.К.Каплата

М.П.